Monday 29 April 2013

Ziarah Rakyat 28/4/2013

00:18 By Unknown 1 comment

Flat Samudera

Saya dan isteri melawat Mohd Ikman Danial, 11 tahun yang mengidap Mocrokefli, iaitu otak sebelah kanan dia kecil menyebabkan beliau menjadi cacat. Saya sangat bersimpati atas dugaan yang telah menimpa keluarga ini. Mudah-mudahan menjadi tiket untuk ibu dan ayahnya ke syurga.




Saya turut menziarahi En. Shahidan Ismail, 56 tahun yang mengidap penyakit kencing manis dan Tibi. Beliau dan keluarga juga tidak mempunyai pendapatan yang tetap. Semoga Pakatan Rakyat memerintah nanti, keluarganya hidup lebih baik.




@ GIANT Batu Caves

Menyantuni pengunjung-pengunjung Giant Batu Caves. Alhamdulillah, kehadiran kami disambut dengan sangat baik.




@ Pasar Malam Gombak Setia


Saya turut meluangkan masa untuk berkunjung ke Pasar Malam Gombak Setia. Semoga pengundi-pengundi dapat memilih calon yang terbaik.




@ Surau Nurul Muttaqin


Solat Maghrib dan menyampaikan tazkirah ringkas.





1 comments:

  1. Please see this YIP KUM FOOK cheated amounting to RM20,000.00, it belongs to VEN. U NANDIYA. Fundraising donation by Myanmar Devotees to buy large Buddhist marble for SAMNAK SAMBODHI in 2000 that Buddha Marble from Myanmar

    Information and signature in blogspot.com by YIP KUM FOOK and please be aware of the issue as all contributions to Buddhist teachings:

    https://committeesamnaksambodhi1.blogspot.com/2019/01/

    SAMNAK SAMBODHI BUDDHIST TEMPLE at Taman Desa Jaya, Kepong, Kuala Lumpur. YIP KUM FOOK (MCA GOMBAK) is president, Secretary (YAP LEONG LAN) and Treasurer (NG GOOT MEE)

    ReplyDelete