Monday 22 April 2013

Ceramah Kelompok Ustaz Hasbullah Ridzwan Sekitar Gombak (21/4/2013)

20:35 By Unknown , No comments

10:15 malam | Taman Ibu Kota Kanan

Meneruskan usaha kempen dalam ceramah kelompok di sini. Kawasan perumahan yang padat dan kelihatan ada yang mendengar ceramah saya dari celah-celah tirai langsir. Moga ceramah di sini mendapat manfaat untuk semua.



11:00 malam | Pangsapuri Mesra, Taman Bolton

Ceramah kelompok untuk memperkenalkan calon. Sambutan penduduk pangsapuri begitu meriah dan ditambah dengan laungan 'Ini Kalilah Tukar' bergema satu pangsapuri.



11:20 malam | Desa Temenggong, Pinggiran Batu Caves

Saya baru sahaja berceramah bersama dengan Ustaz Mad Cina dan pegawai khas Azmin Ali, Saudara Hilman yang menggantikan Azmin Ali yang tidak dapat hadir. Saya begitu teruja melihat pelbagai kaum hadir memberikan sokongan.



11:45 malam | Dataran Flat Kenanga, Batu Caves

"Saya Hasbullah Ridzwan, di atas kertas undi nama saya berada di nombor satu. Tengok nama yang paling atas sekali, jangan lupa undi saya untuk calon N17 Gombak Setia" antara kata-kata penutup ceramah terakhir malam ini.



0 comments:

Post a Comment